понеделник, 3 октомври 2016 г.

Изхабени продукти # 14

Здравейте!
Отново дойде ред за порция " изхабени продукти " , и аз отново имам пълна торба с такива. Предния месец забравих да напиша поста и сега ми се събраха продукти за два ( ужас ).



С Индийските билки за коса така и не се разбрахме. Не знам аз ли не ги използвам както трябва, но ставаше голяма цапаница. Не можех да ги разнеса равномерно и косата ми се заплиташе зверски. Спрях да ги ползвам и срока им на годност изтече.


Лака за коса присъства във всеки пост. Поредна опаковка, но не и последна.
Шампоан против пърхут Head&Shoulders с ментол. Невероятен аромат, но като действие не видях голяма разлика. Може би ще купя пак, но друг вариант.
Маска за коса Herbal Steam Bath от серията Planet Spa на Avon . Аромата и ми идваше прекалено силен, а на моменти дори задушлив. От към действие не е толкова добра, колкото тази с маслина.
Маска за коса All Nature с анджелика и арганово масло. Това вече е нещо друго. Маската има страхотен аромат ( на сладолед ) и се задържа на косата до 2 дни. Прави косата много мека и лесна за разресване. Бих пробвала и другите варианти.



Измивния крем на Кауфланд може би ще го виждате във всяка публикация. Използвам го за измиване на лицето сутрин и вечер. Не изсушава кожата. Ще продължавам да си го купувам.
Почистваща маска за лице с минерали от Мъртво море Planet Spa. Това е любимата ми маска за лице от Avon. Дори съм срязала тубичката, за да изкарам всичко от нея. Почиства добре и след нея кожата ми е гладка и освежена. Пак ще си я купя.
Ментовата вода използвах като тоник за лице преди крема и понякога просто за освежаване. За лятото е страхотна. В момента използвам Боровата, но тази ми харесва повече.
Тоалетни трици със седеф Hristina. Няма да съм първата, която ги хвали. Страхотни са и определено пак ще ги взема, след като приключа другите налични в банята.
Лек гел-крем Avon Nutra Effects. Използвах го като нощен крем. Повече ми хареса другия вариант на крема. Вероятно няма да купя отново.


Паста за зъби Aquafresh HigHDefinition. Хареса ми, но мисля да пробвам на друга марка.
Поредна опаковка от Масления лакочистител на Лили. Имам вече нова.
Крем за ръце на Лили. Не ми хареса и няма да го купя пак.
Лосион за тяло Womanity. Страхотен аромат. Купих си парфюм на Рефан със същия. Уникален :)))
Балсам за устни Yoghurt of Bulgaria. Като действие не беше нещо невиждано. Обикновен балсам за устни.


Дезодорант против изпотяване Garnier Men. Да знам, че не е хубаво да се използват мъжки дезодоранти, но какво да се прави харесвам ги. Първият ми хареса много повече и като аромат, и като действие.
Парфюмен спрей Avon. Да, имам цели 3. Харесват ми и пак ще си купя.

Отново се получи дълъг пост, но следващия път ще се постарая да ви ги показвам всеки месец.

** Харесайте facebook страницата на блога тук и ме последвайте в инстаграм тук 

Няма коментари:

Публикуване на коментар