неделя, 2 октомври 2016 г.

Catrice HD Liquid coverage foundation

Здравейте ! 

Още щом видях, че Catrice са пуснали нов фондьотен на пазара, исках да го имам. Дълго се чудех дали наистина ми трябва (т,к, имам цели 5 ) , но любопитството ми надделя. Сдобих се  с него, дори без да съм го пробвала ( thank you, sis <3



Catrice HD Liquid coverage обещава 24 часово матово покритие без ефект маска.
Цената му е около 14лв.


Опаковката е стъклено бурканче с пипета, в което са поместени 30мл продукт.
Предлага се в 4 цвята.
За себе си избрах най-светлия цвят 010 Light Beige , който ми пасна идеално.


Консистенцията е течна и ви съветвам да работите бързо, защото в противен случай фондьотена засъхва и не позволява да се разнесе хубаво. 
Покритието му е средно до пълно, като позволява наслагване. Пробвах да го нанасям с четка и с гъбичка ( имитация на Beauty Blender от Avon ), като при мен най-добре работи с гъбичката. Лицето ми с него изглежда като след фотошоп. 



Носила съм го най-много около 8 часа, като за това време нямаше никакви забележки ( освен лекото лъсване в Т зоната, и то в по-топло време. Но в хладните дни се държи отлично ) . Понякога дори забравям за слагам матираща пудра.
Още един плюс е, че не се усеща на кожата и не цапа дрехите.

Определено ми стана любим продукт и не спирам да го нося. Горещо препоръчвам !!!

** Харесайте facebook страницата на блога тук и ме последвайте в инстаграм тук 

Няма коментари:

Публикуване на коментар