неделя, 11 декември 2016 г.

Revlon Colorstay ревю

Здравейте!




Преди известно време от сайта Parfimo ( линк : парфюми ) ми изпратиха фондьотена на Revlon Colorstay ( линк към продукта : тук ) .

Спрях се на варианта за мазна и комбинирана кожа, т.к. в последно време кожата ми се омазнява повече от нормално. Избрах най-светлият предлаган цвят в сайта 110 Ivory ( в физическите магазини не се предлага, доколкото знам ). 


От известно време продукта се предлага в нова стъклена бутилка с помпичка. Количеството е стандартните 30мл за такъв тип продукти. Има SPF 15. Мисля, че и самата формула има промяна, т.к. и преди съм ползвала продукта и имаше много по-плътна и покривна консистенция.

Когато пристигна продукта малко се стреснах. Цвета ми изглеждаше доста светъл. Но реших, че ще го пробвам. Оказа се, че ми пасва идеално.
Нанасям го с гъбичката от Avon. Покритието му е средно, като може да се напластява без да седи неестествено. Няма пудрен ефект. Използвам го без пудра.


Прелива се лесно и стои много естествено на лицето. Издържа ми цял 8 часов работен ден, без пудра.

Като цяло е един много добър и бюджетен вариант, който може да откриете навсякъде където се предлага марката.Препоръчвам го на всички, който си търсят хубав и бюджетен фдт. Цената му е около 17лв.

Доволна съм от продукта и пак бих си го взела.


* Продукта ми е изпратен за проба от сайта Parfimo.bg 

Няма коментари:

Публикуване на коментар