вторник, 15 март 2016 г.

Нови придобивки # 7

Отново се забавих супер много с тази публикация, но какво да се прави... Днес обаче съм решила да ви покажа продуктите, които си купих в последните няколко месеца.
Нещата са малко, но за сметка на това са такива, които използвам постоянно.
Ограничила съм се в купуването на козметика, защото съм зарината и не виждам как бих могла да изхабя всичко.

И за да не губя повече време в празни приказки... да преминем направо към нещата..


Четка за очна линия Avon
- дълго време се чудих дали ми трябва още една такава четка, т.к. имам още 2 ( едната е от един сет, а другата е от Jumbo ), но накрая я поръчах и не съжалявам.

Blending  четка Aura
- до сега не бях чувала нищо за козметика Aura, но от известно време насам всички български блогърки говорят за нея. Е и аз не се здържах и си поръчах няколко продукта за проба. Единият, от които е блендинг четката за сенки. Честно казано мислех че ще е по-малка но уви. Не съм я пробвала още и не мога да дам  конктретно мнение.

Контурираща четка Avon
- отдавна исках четка за контур и когато видях, че от Avon са пуснаха такава веднага я поръчах. Много е мекичка и се справя отлично със сянката на Essence в цвят My favorite tauping.

Озаряващ фон дьо тен Avon Calming  Effects
- ревю за него тук

Гъбичка за фнд Avon
- използвам я за нанасяне на коректор под очите. Преливането става много бързо и резултатът е отличен.


Гел очна линия Avon SuperSHOCK
- поръчах очната линия с надеждата да е по-наситено черна, но уви. Цветът е Blackened metal и е много бледо черно с блестящи частички. На окото почти не се забелязва цвят, колкото и да повтарям. В момента съм в търсене на матова гел очна линия.

Дълготрайно червило Aura Absolute Matte 
- това е най-доброто матово червило, което имам в колекцията си. Нанася се супер лесно и изсъхва наистина матово само за няколко секунди. Не изсушава устните и издържа няколко часа. Това което ми харесва най-много в него е, че когато изсъхне не се отпечатва на чашата ( ако пиете нещо, когато го носите разбира се ). Цветът , който аз имам е 602 Ring a bell.


Матиращо червило Tue Colour Perectly Matte
- цвета, който имам е Au Naturale. В интересен за истината съм го слагала само 2 пъти и забелязах, че леко ми изсуши устните, което не е хубаво, т.к. червилото освен матиращо се води и хидратиращо.. Не съм сигурна, че е от него, т.к. и времето навън е доста хладно и може да се дължи на него. Но пък за сметка на това издържа много време на устните и ще продължавам за го ползвам.

Catrice HighGlow Mineral Highlighting Powder 
- още един супер нашумял продукт в блог средите. А именно хайлайтърът на Catrice в цвят 010 Light Infusion. Това е първият ми хайлайтър ever. Обичам да го нанасям над скулите, под и над веждите, във вътрешния ъгъл на окото и над горната устна. Стои много красиво и определено се превърна в неизменна част от грима ми.


Матираща пудра със заглаждащ ефект Aura Shine Killer 
- до сега използвах матиращата пудра на Essence, която е страхотна, но исках да пробвам и други марки. За тази конкретно прочетох мнението на Снежи тук . Матира лицето добре и в първите 6-7 часа не се нуждае от повтаряне. След това се забелязва ( конкретно на моето лице ) леко лъщене в Т зоната, което в никакъв случай не седи грозно. И ако нямате проблем с това, спокойно можете да пропуснете повторно нанасяне. Единственото, което не ми харесва на този вид пудри, е че хвърчат навсякъде и всеки път когато затварям пудрата отстрани излиза от продукта.


Лак за коса Salon Professional Touch 
- продукт, който съм показвала безброй пъти в блога. Харесвам го и гледам да не оставам без него.

Боя за коса Syoss Oleo intense
- продукт, който по принцип не показвам в блога, но този път реших да го направя. Цвета, който си взех е 4-23 Burgundy Red и е много красив тъмно винен цвят.




Терапия без отмиване с арганово масло за всеки тип коса 
- т.к. олиото на Макадамия ми свърши и нямах възможност да си го подновя, си поръчах това на Avon. Използвала съм го и преди и затова реших пак да заложа на него.


Масло за тяло с какаово масло и витамин Е 
- маслото има сравнително гъста консистенция, която обаче се разнася лесно по кожата и попива сравнително бързо за този тип продукти. Хидратацията е добра, но не толкова колкото ми се иска. Аромата е един от любимите ми, но не се задържа дълго на кожата. Въпреки това е хубав продукт за цената си.


Комплект Avon Dreams 
- комплекта включва парфюм, лосион за тяло и спрей. Не ме бива в описването на аромати, затова няма и да се опитвам. Когато нося парфюма получавам комплименти колко е хубав и траен.

Публикацията отново стана дълга, но какво да се прави :D

6 коментара:

  1. Интересни придобивки :) Highlighter-a на Catrice има ли го в момента в България? Тук в Германия го имаше за доста малко време, докато се наканя да го купя и той изчезна... :D А съм изчела куп страхотни отзиви за него, ако го има ще пращам майка ми да ми го вземе, преди да е изчезнал и оттам :)

    ОтговорИзтриване
  2. Да има го :) Моят е от Лили .

    ОтговорИзтриване
  3. Да има го :) Моят е от Лили .

    ОтговорИзтриване