сряда, 17 февруари 2016 г.

Pinks Beauty Box февруари 2016



Вчера пристигна кутията за февруари, но тъй като се прибрах чак вечерта не успях да я снимам. Днес обаче намерих време и бързам да ви споделя какво се кри в нея.

Темата е Красив романс и съдържа 2 пълноразмерни продукта. 



Skincode 24-часов клетъчен енергизиращ крем - 25мл
Това беше разкрития продукт от кутията. Подходящ е за суха и чувствителна кожа, каквато е моята в момента. Надявам се да ми се отрази добре.


Скраб за лице с Витамини А+Е на Козметика Христина - 200мл оригинален размер
100 % съм сигурна, че скраба ще ми хареса, защото в момента използвам този с кокос и съм много доволна. 


Молив за очи UNE - оригинален размер 
На мен ми се е паднал номер S22, който е маслено зелен цвят и честно казано не знам дали бих го ползвала. Като консистенция е много мек и дори вече успях да му счупя върха. 


Cattage душ мляко със зелен чай 12мл
И друг път се е падал този продукт и аромата му не ми хареса. Не бих си купила пълния размер. 


M.Asam Clear Skin 24h крем за проблемна кожа 2мл
Не съм много сигурна, но май и този крем се е падал друг път. Не съм особено впечатлена.


Avene Tolerance Extreme маска и почистващо мляко 2х5мл
Подходящи дори и за свръх чувствителна и алергична кожа. Определено ще ги пробвам и се надявам да ми харесат.

Като цяло мострите, които пращат започват доста да се повтарят и ще се замисля дали да си удължа абонамента. 
Вие какво мислите ? Хареса ли ви кутията ?

Stay Positive

Няма коментари:

Публикуване на коментар