вторник, 9 февруари 2016 г.

Фон дьо тен Avon Calming Effects - ревю


Здравейте !
В днешната публикация ще ви разкажа за най-новия фнд в колекцията ми, а именно Avon Calming Effects.


Отначало подходих доста скептично към него, тъй като преди съм имала фнд от тази серия и въобще не ми хареса. Правеше лицето ми на петна и не се нанасяше равномерно. Но с този въпроса е съвсем друг.



Поръчах си цвета Nude без да съм го пробвала от мостра. Оказа се точния цвят за мен. Консистенцията на продукта е по скоро течна, нанася като масло и се прелива лесно . Аз го нанасям с четка и открих, че това е идеалния начин за мен. Пробвах да го нанасям с гъбичка за фнд, но тя ми изяжда доста продукти не го нанася равномерно. 


Опаковката е стъклена с удобна помпичка и в нея са поместени стандартните 30мл за такъв тип продукти. На мен са ми нужни около 2-3 помпички за цялото лице. Фон дьо тена изравнява тена на лицето и скрива малки зачервявания, но за пъпчици или тъмни кръгове под очите е нужен коректор. Придава един много красив озарен вид на кожата, който аз фиксирам с пудра, тъй като ми идва прекалено сочен ефекта. Издържа прилично около 5 часа като след това започва леко да ми се омазнява лицето и ми е нужна пудра. 
Фон дьо тена е идеален за момичета, който имат суха и чувствителна кожа, тъй като в състава си има алое и лайка. 

Можете да го намерите в каталозите на марката, като в момента е на промоция от 8,90лв.

STAY POSITIVE


Няма коментари:

Публикуване на коментар