вторник, 2 февруари 2016 г.

Нови придобивки # 6

Здравейте!
Този пост трябваше да види бял свят отдавна, но просто нямах възможност да седна и да го напиша. Но ето, че най-накрая успях. Приятно четене :)



Маски за коса Avon Planet Spa с маслина и евкалипт
- имаше промоция 2 бр за 13,90 лв и просто нямаше как да пропусна, защото по принцип 1 бр е горе долу на тази цена. Не съм ги пробвала все още.




Спрей Victoria's Secret LOVE SPELL
- издирвах този спрей повече от месец в Лили. Всеки път като отидех имаше налични само 3 вида, но не и този. Накрая ми омръзна да се разкарвам и го поръчах от интернет. Аромата е страхотен и се задържа с часове. 

Тоалетна вода La Rive IN 
- случайно се оказан пред стелажа за парфюми в Кауфланд  и това е резултата :) Отново страхотен аромат на ниска цена. 


Депилиращи ленти за лице ELEA
- честно казано не ми харесват. Не скубят добре и следващия път ще заложа на друга марка.

Тоалетни трици Христина
- след като пробвах тези с кайсиеви ядки се влюбих. Поръчах си 3 вида - с ориз, кокос и може би най известните със седеф. С две думи Обожавам ги.

Маска за лице Sephora
- маската е част от наградата, която ви показах в фейсбук.


Лосион за тяло Thierry Mugler Womanity
- също подарък. Аромата е страхотен и се задържа с часове.

Душ-гел L'OCCITANE Cherry Blossom
- това е най-уникалния душ-гел, който съм пробвала. Има силен аромат, който се разнася из цялата баня. Когато го ползвам си представям, че съм в черешова градина и покрай мен се разнася аромата на току що цъфнали дръвчета.

Крем за ръце Lilly Aqua Complex
- купих този крем без никакви очаквания, просто защото в този момент нямах в себе си.


Лак за нокти Golden Rose WOW! 47 
- супер наситени и издръжливи цветове. Колекцията ми определено ще продължава да расте.

Лак за нокти Douglas 182 Fall in love 
- наситено червено с миниатюрни блестящи частички. Издържа супер дълго време на ноктите и е покривен само на един слой.

Лак за нокти Golden Rose Color Expert
- отново супер наситен бял цвят, който е идеален за френски маникюр

База и лак за нокти Rimmel London PRO
- за тях има ревю в блога линк


Комплект Benefit They're Real! 
- включва спирала, очна линия и почистващ продукт. Спиралата е уникална. Прави миглите ми толкова дълги и наситено черни, все едно съм с изкуствени мигли. Очната линия ми е толкова трудна за използване, че се мъча половин час докато ми хареса резултата. Почистващия продукт не съм го пробвала все още. 

Essence All About Chocolates 
- за тази палитра писах в блога линк


Глос за устни Guerlain Gloss D'enfer 468
- страшно много ми харесва този продукт. Откакто го имам го използвам почти всеки ден. Придава на устните страхотен блясък и издържа супер дълго време, предвид факта че е глос. Дори когато изчезне от устните остава отпечатък върху тях.

Golden Rose Velvet Matt Lipstics
- има ли някой, който все още не притежава поне няколко цвята от това червило... не нали :Д
Аз по принцип не нося червила, но откакто пробвах тези, мнението ми се промени тотално. Издържат буквално цял ден на устните. Имам цветовете 02 и 07, но мисля да пробвам и някой от nude цветовете.


Четки RT 
- pointed foundation brush използвам за коректор под очите
- essential foundation brush използвам за фиксиране на коректора под очите с пудра


Guerlain 468, Velvet Matte 02, 07
Stay Positive

5 коментара:

  1. Супер придобивки :) Странно при мен лентичките на Elea си вършат много добре работата. Определено не си купувай на Victoria Beauty, не знам дали си ги пробвала, но са отвратителни и нищо не правят (личен опит)

    ОтговорИзтриване
  2. Не се сещам в момента дали съм ги пробвала, но преди си взимах на Дева и бях много доволна :)

    ОтговорИзтриване
  3. В Лили има VS? Трябва да проверя задължително, а тоалетните трици са страхотни.

    ОтговорИзтриване
  4. В това къзето аз ходя има сама спрейчетата и то сама няколко вида.

    ОтговорИзтриване