неделя, 3 януари 2016 г.

Rimmel London Lycra Pro Nail Polish + Stronger Base Coat - ревю

Здравейте,  в този така мразовит и снежен ден ! бррр

Както ви споменах в предишния пост тук , това са другите продукти, които ми изпратиха от Parfimo, линк към сайта Маркови парфюми . Избрах си тези 2 сладурчета, които бяха комплект, т.к. в колекцията си нямам такъв червен цвят. А и базата, която използвам свърши.


Цветът 330 Red Obsession е разкошно тъмно червен крем. Нанася се като масло и е много плътен. Само един слой е достатъчен, за да изглежда перфектно. Четката е широка и на мен ми е много удобна. Препоръчвам, ако си  търсите хубав и плътен червен цвят.


Базата обещава да втвърди нокътната плочка и да я предпази от чупене. Засега немога да кажа дали предпазва, но предпазва от оцветяване на ноктите. Базата е бледо розова с миниатюрни блестящи частички, които не успях да уловя на снимка. На ноктите седи прозрочна и дискретно си личат частичките.

Количество: 12мл
Къде: сайта на Parfimo тук
Цена: 7лв в сайта
Състав:


Много се радвам, че успях да намеря перфектния червен цвят, който да ми отива. Идеален е за всеки повод и както се очертава ще го ползвам цялата зима и не само.

* Продукта ми е предоставен от Parfimo.bg , но това не е повлияло по никакъв начин на мнението ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар