петък, 1 януари 2016 г.

Essence All About Chocolates - ревю

Здравейте и Честита Нова година !


Преди известно време от сайта Parfimo линк към сайта: Маркови парфюми ми изпратиха няколко продукта за проба. Един, от които е палитрататра сенки на Essence в цвят 05 Chocolates . Линк към продукта тук.


Количество: 8,5гр
Къде: навсякъде, където се предлага марката
Цена: 9,50лв в сайта Parfimo
Състав: 



Палитрата ме изненада с компактния си размер, който е идеален при пътуване.




Палитрата съдържа 6 цвята перлени сенки, които са подходящи както за дневен, така и за вечерен грим. Самите цветове за добре пигментирани и се нанасят лесно на клепача. Текстурата е нещо подобно на мус. Цветовете са някак мазни и не се разпрашват.
Втория светъл цвят може да се използва и като хайлайтър според мен. Без база издържат около 3-4 часа на мястото си, след това малко се събират на клепача. С база предполагам ще се държат по-добре.




Според мен палитрата е подходяща за момичета, които тепърва започват да се занимават с грим. Намира се лесно и е на супер достъпна цена. 
Харесва ми и с удоволствие бих пробвала другите разновидности на палитрата.

*Продукта ми е предоставен от Parfimo.bg , но това не е повлияло на мнението ми !! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар