понеделник, 28 декември 2015 г.

Изхабени продукти # 10

Лелее колко бързо мина месец декември, направо не мога да повярвам, че след няколко дни ще празнуваме Нова Година... :)
Чантата, в която събирам "боклука" започна да прелива и трябваше най-накрая да ви покажа какво успях да изхабя.


Това са продуктите от може би средата на ноември.


Дезодорант против изпотяване B.U in Action
- нито като аромат ми допадна, нито като действие, а и оставя бели следи по дрехите. Не ми хареса.

Garnier Mineral for Men
- обичам да използвам мъжки стикове/ролки против изпотяване. Мирише свежо, предпазва от изпотяване и неприятна миризма. Да, оставя бели следи, но като действие е страхотен продукт. Отново бих се върнала към него след като изхабя наличните.

Ексфолиант за крака Velnea
- честно казано не видях ефект от него. Аромата е ментов, консистенцията е прекалено гъста и едвам успявах да изкарам продукта от тубичката. Не успява да се справи с кожата на крачетата и не бих го купила отново.

Интимен гел Билка с невен
 - най-добрия интимен гел до момента. Супер деликатен, не ми дразни кожата и не съм имала никакви проблеми докато го използвах. Няма как да не отбележа и страхотния аромат. Определено ще го купя отново.

Суфле за тяло Avon Today 
- това е от тези парфюмните суфлета за тяло на марката. Аромата е точно на парфюма от същата серия ( който ще видите по-долу ). Задържа се дълго на кожата, но като действие не успява да хидратира добре. По-подходящ е за лятото, когато не ни е нужна силна хидратация.


Сух шампоан Batiste Original
- много рядко ми се налага да използвам такъв тип продукт, но определено този ми е любим. В момента имам варианта в розовата бутилчица, който беше в кутията на Pinks. Когато свърши мисля да си взема голямата бутилка за резерва. 

Маска за коса Deep Repair Macadamia
-  продукта, който ще купувам отново и отново. Това е най-добрата маска, която съм ползвала досега. Още след първото нанасяне забелязах разлика в косата. Прави я толкова мека, гладка и блестяща, че не мога да спра да и се наслаждавам. Също така аромата се задържа до 2 дни в косата.

Лак за коса Cien от Lidl
- не ми хареса. В периода, в който започнах да го използвам ми се появи адски сърбеж по целия скалп, които и до сега ме мъчи. Не съм сигурна дали той е причината, но така или иначе не ми хареса и няма да го купя пак.


База и топ лак Essence The Gel Nail Polish
- това са може би едни от най-хвалените продукти напоследък. И има за какво - невероятни са. Лака с тях ми издържа минимум 6 дни без забележки, което до сега  не ми се е случвало. Консистенцията е точно на гел лак. Създават плътен слой на ноктите, който ги предпазва от чупене. Единствения минус е, че се сгъстяват бързо, но аз ги разреждам с лакочистител и ги използвам до край. Вече имам нови опаковки.

Парфюм Incandessence Lumiere Avon
- това беше лимитирана версия на оригиналния парфюм, която на мен ми харесва повече. Аромата е сладникав  и много траен. Остава по дрехите до следващо пране. В момента не се предлага в каталозите на марката, но може да се намери в OLX. 

Парфюм TODAY Tomorrow Always Forefer
- един от бестселърите на марката. Аромата е доста тежък и ако харесвате по-леки аромати, този няма да ви допадне. Отново както горния аромата е много траен. Вече имам нова бутилка от него. 


Термална вода Avene
- за нея писах тук . За много кратко време се превърна в неизменна част от рутината ми. За момента не съм си купила голямата разфасовка, но веднага когато имам възможност ще го направя . 

Biotrade Acne Out active creme 
- за него също писах тук . Отново не съм купила пълния размер, но в момента изхабявам един тоник за пъпки с чаено дърво и след това ще се върна към този крем. 

Балсам за устни EOS
- може би един от най-известните балсами у нас и не само. Моят го получих от една от Pinks кутиите. Аромата е ментов и усещането е някак хладно и ментово на устните. Бях го забутала в един шкаф и наскоро го намерих и започнах да го използвам пак, но подозирам че му е минал срока на годност. Аромата се е променил и ми изприщи устните ужасно. Изхвърлям го наполовина изхабен. 

Избелващи ленти за зъби PearlActive by ORAX 
- за тях ще пиша съвсем скоро в блога, затова няма да навлизам в подробности. Само ще кажа, че ми харесаха и определено имат ефект.

La Roche-Posay EFFACLAR Почистващ измиващ гел и EFFACLAR DUO + Коригираща грижа против несъвършенства 
- за тях съм писала тук . Харесват ми, отразяват се добре на моята кожа и ще ги купя пак. 

Ох, отне ми повече от 2 часа да напиша поста и да обработя снимките, но накрая успях и с удоволствие отивам да изхвърля торбата на боклука.

STAY POSITIVE

Няма коментари:

Публикуване на коментар