неделя, 20 декември 2015 г.

Rimmel Wake me up foundation - ревю

Здравейте !

Напоследък блогърската ми кариера хич не върви, нямам почти никакво свободно време, а имам много продукти,за които искам да ви разкажа. Днес под светлината на прожекторите попада фондьотена, който се превърна в тотален любимец, и който използвам всеки ден.Става дума за Rimmel Wake me up. 


Опаковка: стъклена прозрачна с помпичка
Количество: 30 мл
Цена: аз го купих около 22 лв, но в момента е намален
Къде: ДМ, Лили, Enzo и навсякъде където се предлага марката

Какво обещават от бранда ?

  • събужда кожата 
  • придава зздравословен блясък
  • естествено покритие
  • анти-умора ефект
  • овлажняващ витаминен комплекс

Фондьотена се води озаряващ и се предлага мисля в 6 цвята, като по нашите дрогерии съм виждала 4 или 5 от тях. Аз имам цвета 103 True Ivory , който в момента ми е идва една идея по-тъмен от моята кожа, но с добро преливане е ок. Консистенцията не е нито прекалена гъста нито прекалено течна, бих казала средна работа.

Моето мнение:
Фондьотена прикрива много добре зачервяванията и малките несъвършенства. Позволява напластяване и не създава ефект маска. Придава озарен завършек на кожата и не е подходящ за момичета с много мазна кожа. С течение на деня Т зоната ми се омазнява леко и се налага повторно нанасяне на пудра, което за мен не е проблем. Предвид този факт си остава любимият ми фондьотен досега. Определено ще го купя пак, но в по-светлия цвят.

                                    Stay Positive

Няма коментари:

Публикуване на коментар