сряда, 9 декември 2015 г.

Christmas Wishlist 2015

Здравейте !

Досега не съм правила такъв тип публикация и ми беше малко трудно да открия качествени снимки, но мисля че се справих.




In theBalm of Your Hand Palette
Още щом я видях се влюбих в нея. Съдържа почти всички продукти, които искам да пробвам от марката. Много бих се радвала, ако един ден стане мое притежание.


theBalm Meet Matte Nude palette
Тази палитра е изцяло с матови цветове. Искам я, защото нямам подобни цветове в колекцията си.


Палитра Sephora Holiday
Може би цветове от палитрите NY и Rome ще ми пасват по-добре от на другите. А и дизайна е толкова сладък, че ги искам само заради самите опаковки.



Четки за грим Lollipop Professional
Всички четки, които притежавам са от ниския ценови клас с изключение на 1-2. Много искам да пробвам четките за очи на Lollipop cosmetics

Четки за грим Lollipop Essential Proffesional 
Както споменах горе много искам да пробвам четките. 





Четка Lollipop Kabuki и четка за контур 



Коректор MAC Pro Longwear Concealer
Сигурно няма блогърка, която да не пробвала небезизвестния коректор на MAC. Слушала съм само хубави ревюта за него и бих искала да го пробвам.



La Roche-Posay EFFACLAR DUO + коригираща грижа против несъвършенства и La Roche-Posay EFFACLAR почистващ измиващ гел 
Отразяват се отлично на моята кожа и определено ще се сдобия с тях, но в момента нямам тази възможност. Писала съм по-подробно за тях тук

 Тоалетна вода Lady Gaga FAME
Изключително интересна бутилка е стил Lady Gaga естествено. Аромата много ми допадна. Самият парфюм има доста интересна консистенция, която е черна на цвят. Но предвид факта колко интересна личност е Lady Gaga, няма как парфюма да е обикновен.


Дамска чанта Celine
Много ми харесва самият дизайн на чантата, както и размера. Нито е голяма, нито малка, нещо средно е. Аз харесвам точно такъв размер чанти.


Чанта FURLA
И на последно място тази много красива чанта тип куфарче. От доста време я заглеждам, но нещо не ми се дават толкова пари за нея.

* Всички снимки за взети от интернет. 

Това е моят списък с желания за тази Коледа. Отне ми доста време и усилия да го напиша, така че силно се надявам дядо Коледа да го е прочел и да ми донесе желания подарък, хихих . 

До скоро, Криси


Stay Positive

Няма коментари:

Публикуване на коментар