четвъртък, 2 юли 2015 г.

Изхабени продукти # 6

И ето , че пак дойде време за празните опаковки . Този месец се изниза толкова бързо , че почти не го усетих . Както споменах в един от предишните постове , старая се да не купувам никаква козметика , за да мога да изхабя наличната . Мисля че се справям добре за сега . Ето някои от изразходените продукти...
Приятно четене :)



Започвам с шампоана на Wash & Go за суха коса , който допълнително ми пресушаваше косата и няма да купя пак . Душ гела на Nivea ми хареса , но засега няма да купувам , тъй като имам огромен запас от душ гелове . Маслото на Macadamia ми е верен спътник в грижата за косата и вече имам нова опаковка . Кокосовото масло на Икаров използвах за маски , но сега като го изхабих мисля да си зема 100 %  чисто .


Спрейчета на Avon си промениха аромата с времето и дори едното не е изхабено докрай . 


Фондьотена на Revlon имам от доста време и му изтече срока на годност , има още за 2 - 3 ползвания , но го изхвърлям . СС крема на La roche-posay страшно много ми хареса и обмислям да го купя в пълен размер . Спрея на Avon също много харесвам , но искам да пробвам и други марки .


Rare Pearls е един от любимите ми аромати за всички времена . Изключително траен аромат . Идеален е за есента . Пак ще го купя . Парфюма Incidence имам може би от 4 години и бях спряла да го ползвам известно време , но наскоро го преоткрих и си го изпръсках с кеф . 


Това бяха изхабените ми продукти . Надявам се да съм била полезна .

STAY POSITIVE


Харесайте страничката ми в facebook тук 

Няма коментари:

Публикуване на коментар