вторник, 2 август 2016 г.

Pinks Beauty Box юли-август 2016

Здравейте !


Както може би вече сте разбрали, кутията е с нова по-висока цена ( 22,90лв ). Дали си заслужава ? Продължавайте да четете..

Този месец кутията е двойна и би трябвало да съдържа повече продукти от обикновено.


Много се радвам, че вече спряха да пращат досадните сашета и малки мострички, от които няма как да разбера дали дадения продукт ми харесва или не.


IsaDora Wondernail лак за нокти - оригинален размер: 6мл - 19лв
Това беше разкрития продукт от кутията. Цветът е 622 Fairy Pink  е перлено розово. Сама не бих си избрала точно този цвят, а и 19лв за обикновен лак за нокти ми се виждат доста.


Frizz-Ease Dream Curl  шампоан и балсам - по 50мл всеки


Wet'n'Wild Mega Last червило - оригинален размер - 7,90лв
Цвета е искрящо розово ( Е967 Dollhouse Pink ) и на мен не ми отива въобще. Ще го включа в разпродажбата.



Wet'n'Wild Coloricon бронзираща пудра - оригинален размер - 8,90лв
На мен ми се е паднал цвета Е740 Bikini Contest. На пръв поглед доста ми харесва, но ще видим как стой на лицето.


За сега съм прекъснала абонамента си и не знам дали скоро ще го подновя.

Харесва ли ви съдържанието на кутията ?

** Харесайте facebook страницата на блога тук и ме последвайте в инстаграм тук 

Няма коментари:

Публикуване на коментар