вторник, 19 август 2014 г.

Нови придобивки # 1

Здравейте момичета :)

Днешният пост е на тема " Нови придобивки" . 
Нещата са малко , но за сметка на това много ги харесвам . 


1 . Ексфолиант за тяло Avon Senses - аромата му е свеж и много приятен . 
Пробвах го веднъж и забелязах , че когато излязох от банята по тялото ми бяха останали белите частички от ексфолианта . Не знам дали и при някой друг се е получило така , но определено ще му дам втори шанс . 

2. Измиващ гел за лице Nivea aqua effect - в предишния пост ви показах една мостричка на този гел , която изхабих и много ми хареса . Затова си го купих в пълен размер . 


3. Маска за коса Syoss за запазване блясъка на косата - пробвах я един път и ми хареса . Косата ми стана много мека и се разресваше много лесно . 

4. Кокосово масло на Икаров - купих го с цел да го ползвам за косата като маска преди шампоана . Но уви намерих му и други приложения . 
* за коса 
* като масло за тяло
* за по сухите места по тялото ( колена,лакти,пети )



5. Парфюм Premiere Luxe от Avon - от дълго време мечтая да притежавам този парфюм и най - накрая го получих . Аромата е леко сладникав и траен . Реалната цена е 45 лв . , но може да се намери на промоция в брошурите .

6. Стик против изпотяване Nivea Powder touch - мирише добре и като цяло ми харесва . 




 До скоро и целувки <3 

Криси 

Няма коментари:

Публикуване на коментар