вторник, 12 август 2014 г.

Изхабени продукти # 1

Здравейте момичета . 
Дълго време не съм писала в блога , не защото не искам , а защото не ми остава време от работа... И така..продуктите не са много , повечето са мострички. 

Да започваме .. :))))



1. Спрей за тяло Avon Ballroom beauty - този спрей отначало ми харесваше и го използвах много , но после ми идваше много тежък и спрях да го ползвам . В крайна сметка сестра ми го изхаби . 
2. Дезодорант против изпотяване Nivea invisible - мирише невероятно и аромата му остава с часове . Защитава много добре от изпотяване и определено ще си го купя отново . 
3. Мицеларна вода Nivea - почиства много добре грима както от лицето , така и от очите . Не щипе и не се налага да си мия лицето след това . Доволна съм и вероятно пак ще я купя след време . 
4. Шампоан Balea с алое вера за чувствителна кожа на главата - измиваше косата много добре ( чак до скърцане ) , но не успокои кожата на главата ми , а и за цената си от 2 лв и нещо не очаквам чудо . 
5. Маска за коса с масло от макадамия Rubelia - маската е предназначена за суха и изтощена коса . Мирише приятно и оставя косата мекичка , но нищо повече. 
6. Душ гел Nivea Creme care - това мини сайзче беше в кутията на Pinks . Мирише типично на крем Nivea . За мое огромно изумление , това шишенце от 50 мл. ми стигна за много време . Само една капчица от душ гела прави невероятна пяна и определено е много икономичен продукт . Обмислям да го купя в пълен размер . 
7. Балсам за устни Хармония с арганово масло - обикновено балсамче от супермаркета . Доста е мазничък и нямах търпение да свърши .


8. Хидратиращо мляко за тяло VICHY с SPF 30 
9. ББ крем VICHY с SPF 50 - прекалено тъмен за мен , а имаше и този " кир " ефект . 
10. Крем за тяло с какаово масло и масло от ший KrauterhoF 
11. Шампоан на Loreal от професионалната им серия - за запазване цвета на боядисана коса 
12. Слънцезащитен крем Carroten с SPF 20 - за придобиване на тен .
13. Овлажняващ дневен крем Nivea aqua effect - хареса ми и ще го купя в пълен размер .
14. Освежаващ измиващ гел Nivea aqua effect - мирише невероятно и със сигурност ще го купя в пълен размер . 
15. Матираш гел за лице Yves Rocher 



* мострите - 8,9,10,11,12 и 15 са от кутиите на Pinks .

Целувки , Криси <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар