петък, 7 ноември 2014 г.

Най-често използвани през Октомври 2014

Здравейте , прекрасни :)

Времето навън е прекрасно , и най-накрая успях да намеря време за този дълго отлаган пост . 
Реших да започна рубрика на тема " Най-често използвани продукти през изминалия месец " . Без повече приказки.. ето ги и моите топ продукти .




1 . Спрей за фиксиране на грима от Avon - използвам го всеки път когато се гримирам и наистина виждам разлика в издръжливостта на грима ми.

2. СС крем на Bioten - това е светлия цвят , който ми пасна идеално на кожата .Не става на петна и няма този кир ефект , който имах от ББ крема на Нивеа .Има лека към средна покривност  . Използвала съм го само със заоблената четка .Като цяло много си го харесвам , но има един недостатък - ако си намокрите лицето без да искате или завали дъжд СС крема побелява и ставате на бели локвички :Д ( ама как го обясних само :д )

3. Основа на грим от Орифлейм - използвам я от скоро и като цяло нямам големи наблюдения относно издръжливостта на грима ми .

4. Четките поръчах от Продавалник на много добра цена ( незнам дали имат някаква марка ). Комплекта включва 8 броя четки от които тези 2те използвам всеки ден . Със заоблената нанасям - фнд , бб крем , сс крем , а с другата нанасям пудра . Четките са супер мекички и се работи много лесно с тях  . 



5 . Руж и бронзант 2 в 1 на Flormar - използвам само ружа и засега мога да кажа че ми харесва . 

6. Фиксираща пудра на Essence от серията All about matt - обожавам яяя . Матира перфектно и изключително рядко ми се случва да лъсна в Т зоната . Какво друго може да иска човек от нея . Определено ще продължавам да си я ползвам всеки ден . 

7 . Молив за вежди на Golden Rore в цвят 302 - най - накрая открих точния цвят за мен . Използвам го заедно с гела за вежди от снимката и не съм забелязала да се размазва . Държи се доста прилично , докато аз не реша да го махна . 

8 . Спирала Golden Rose maxim eyes -  любимата ми спирала до този момент . Цвета е наситено черно и е необходим само 1 пласт за перфектни мигли . А и цената й е перфектна . 

9 . Гел за мигли и вежди Essence - почти към края си е . Доста е изстрадал и това си личи определено . Вероятно пак ще го купя . 


10 . Подхранващ крем без отмиване Macadamia - определено стана мой любимец за супер кратко време . Още след първото нанасяне забелязах , че косата ми стана супер мека и лъскава , което досега не ми се е случвало с други продукти . А и аромата е перфектен . Опаковката от 60 мл е на цена от 7,50 лв . в Златна рибка .

11.  2 гланца от Avon от серията Ultra Glazewear - светло розовия е цвят Pale Peach , а по-тъмния е Crystal lilac .
Pale peach е светло розово с блестящи частички в него , които си менят цветовете в зависимост от светлината . 
Crystal lilac е бонбонено розов перлен цвят отново с блестящи частички . 


12. Камуфлажния коректор на Catrice в цвят 010 ivory - това е продукт с който иаме love - hate  връзка . От една страна го харесвам , че покрива всякакви несъвършенства , но от друга страна го мразя защото както и да се опитам да го нанеса ми изсушава супер много мястото където съм го нанесла и се получава брашнен ефект .  

Ами май това беше всичко от мен за този пост . 
Надявам се рубриката да ви хареса...
Ииии до скоро :)

Криси

4 коментара:

  1. Понеже съм в търсене на нов BB крем, този на биотен има ли добра покривност като този на гарниер например? Аз досега ползвах този на гарниер, но осъзнах как придава оражавонтиквен цвят :D и не е приятен, но го ползвам заради добрата покривност

    ОтговорИзтриване
  2. Не съм ползвала на Гарниер , но смея да твърдя че този на Биотен има лека към средна покривост , смисъл прикрива зачервяванията при мен , няма ефект маска нито кир ефект и позволява да се напласти . В същото време изглежда естествено . Дано съм била полезна :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В крайна сметка ди го взех доволна съм много, но в съшото време има 2 неща, които хич не ми харесаха: когато слагам пудра / ако не сложа пудра ставам мазното чудовище :D/ не всеки път, но понякога все едно се изтрива и ставам като на петна. А другото нещо, което според мен е по голям проблем е че като го нанасям или премахвам ми люти на очите без продукта да е имал досег до очите ми... Не знам

      Изтриване
  3. При мен засега няма никакъв проблем . Нито ми е ставало на петна нито ми е лютяло на очите . Може би на всяка кожа се отразява различно . За мен това е най - добрият бб крем , който съм ползвала досега .

    ОтговорИзтриване