петък, 28 ноември 2014 г.

The “Me time” Tag

Здравейте !

От доста време в блог пространството се върти един ТАГ , които мисля че няма блогърка , която да не е го е направила . Та реших и аз да го направя .
Приятно четене :)

1. Какво обичаш да гледаш или четеш през "твоето си време"?
Обичам да гледам любимите си сериали и клипчета в Youtube , в момента чета " Fifty Shades of grey " .

2. Какво обичаш да носиш през "твоето си време"?
През моето си време обичам да нося удобна блуза или тениска и анцунг . 

3. Какви козметични продукти използваш през "твоето си време"?
По принцип използвам само хидратиращ крем за лице,понякога и балсам за устни . А 1-2 пъти в седмицата си правя маски за коса и лице . 

4. Любим лак за нокти в момента?
Глитърниии <3 напомнят ми за предстоящите празници :)

5. Какво обичаш да ядеш/пиеш през "твоето си време"?
Шоколад и кафе . 

6. Любимата ти ароматна свещ в момента?
Не съм  имала такова до този момент, но се надявам скоро това да се промени . Тъй като наскоро в ДМ ми попадна една свещ на Glade - мирише уникално <3 

снимка : Интернет
7. Обичаш ли да излизаш навън през "твоето си време".
Зависи от настроението ми и от времето . Когато навън е много студено предпочитам да се излежавам вкъщи на топличко с чаша кафе и да чета блогове . А понякога въобще не ми се седи вкъщи и искам да обикалям цял ден :D 

8. Ходила ли си някога на кино сама?
Не и не мисля да го правя . 

9. Любим магазин за онлайн пазаруване.
VMzona , OLX , Zlatna ribka . 

10. Добавете нещо. Какво друго правите през "твоето си време".
Правя си маски за косата и лицето . 


Ако има някой , който все още не е направил този ТАГ да се чувства поканен . 
                                                                         
                                              Криси
                

Резултати от търсенето

Няма коментари:

Публикуване на коментар