неделя, 7 декември 2014 г.

Изхабени продукти # 2

Здравейтее :)

Този пост трябваше да съм го пуснала отдавна , но все не намирах време да седна и да го напиша . 
Насъбраха ми се доста неща , които е време да изхвърля . 
Това са изхабените ми продукти за около месец и половина . 
обща снимка на която обаче липсват мострите :D





Лакa за коса на Professional Touch използвам всекидневно .Това ми е сигурно 5-та опаковка .Помага ми да укротя хвърчащата си коса.Много харесвам Душ-геловете на Avon от серията, миришат хубаво,правят страхотна пяна и са на добра цена . Конктретно този е мъжки , но аз го използвах с голямо удоволствие . Влюбих се в душ-гела на Yves Rocher с бразилско кафе . Досега не бях използвала нищо на марката . А този ми се падна в една от Пинкс кутиите . Мирише божествена на току що смляно кафе . Маската против черни точки от Oriflame имам сигурно от 5 години . Изхвърлям я почти пълна , защо нищо не прави , а и срока на годност е изтекъл отдавна . 


Парфюм на Roxanne от серията Happy Tears номер W21 . Този парфюм мирише божествено . Направо съм влюбена в него . Доста е силен и супер дълготраен , а цената му е 6 лв за 75 мл . Вече имам 2ра опаковка от него и ще продължавам да си го купувам .Парфюмче под формата на рол-он от Avon което не знам как се казва , защото у се е изтрил надписа, но от супер много време не го виждам в каталозите на марката . Миришеше хубаво , но не е траен . Следват дезодоранти против изпотяване Nivea в мини размер. Супер удобни са за дамската чанта . Вече има нови опаковки и ще продължавам да ги купувам. Дезодорантa против изпотяване Bourjois беше в една от Пинкс кутиите. Миришеше приятно и донякъде си вършеше работата. Дезодоранта на Nivea е пълен боклук . Незнам дали ми се е паднала дефектна опаковка , но когато го напръскам става все едно сте си сложили прах за пране под мишниците и това всичкото нещо пада навсякаде :D Пробвах да пръскам и без да го разклащам - същата работа . Дадох му няколко шанса, но всеки път ставаше така. До скоро си седеше пълен и когато реших , че трябва да го изхвърля , защото и без това няма да го ползвам , беше съвсем празен :1D Нямам представа какво му се е случило , сигурно е изветрял . Парфюма на Essence Dior изхаби сестра ми . Хубав е, но е нетраен . 


   
Пастата за зъби на Colgate беше в списание Grazia . Изхабих я , но вероятно няма да я купя в пълен размер . Пастите на Хималая са ми любимите пасти за момента . Пробвала съм всички варианти,харесват ми и продължавам да ги купувам . Водата за уста на Astera не ми хареса особено . Не оставяше този свеж дъх в устата , както обещава . Едвам я изхабих . 


Изхвърлям тази извивачка за мигли , която е много стара и гумичката която е на нея се е изпокъсала жестоко и не извива миглите добре . Моливът за вежди на Classics свърши доста бързо,защото вътре сърцевината беше цялата начупена и когато се опитах да го наостря повечето от молива заминаваше в кофата , а и без това цветът не ми пасна, идваше ми 1 топ по-тъмен . 
Червилото на Golden Rose не знам от коя серия е , защото му се е изтъркал надписа . Мисля че цветът е 126 . Балсамчето на Хималая мирише на дъвки. Мисля че в състава имаше масло от моркови ?! Не е кой знае какво, но продължавам да го купувам, и в момента имам този с какаово масло. Спиралата на Golden Rose Maxim eyes е любимата ми спирала. Цветът е наситено черен,четката е силиконова и много добре разделя миглите. Не се рони и издържа на миглите докато не реша да я махна . Вече имам нова опаковка. 


2 пакета мокри кърпи - едните са за почистване на грим, а другите съвсем обикновени . Винаги имам по един пакет в чантата и един вкъщи,защото винаги са нужни . Маската за лице на Montagne Jeunesse с шоколад и портокал прави кожата гладка и мека и мирише много апетитно,направо ми идваше да я изям . За мострите няма смисъл за пиша по отделно, защото нямам определено мнение , а и поста ще стане цял роман . 


Надявам се да съм била полезна . 

Поздрави , Криси 

Няма коментари:

Публикуване на коментар