сряда, 29 април 2015 г.

Любими продукти април 2015

Привет :)))
Навън времето е страхотно и реших да направя няколко снимки за блога , тъй като имам и малко свободно време .
Днешната публикация е посветена на любимите ми продукти през април . Напоследък имам повече време да пиша в блога , и това ме радва изключително много . И да се върнем към продуктите .


Първите 2 продукта са на Macadamia Natural Oil . Олиото си го поръчах в края на ноември 2014 и от тогава не съм спряла да го използвам , а съм изхабила 2/3 от продукта .Нанясям го на влажна коса  само на връхчетата , като 1-2 капки са ми достатъчни . От както го използвам косата ми е мекичка и не цъфти толкова бързо . Препоръчвам го на момичета със сухи коси .Подхранващия крем без изплакване го имам от края на октомври 2014 и също като олиото го използвам редовно , като него също го нанасям на влажна коса , но по цялата дължина без корените . Като заключение смея да твърдя , че и двата продукта са супер икономични . В момента косата ми се чувства много по - добре благодарение на тях . Определено пак ще ги купя .


Любимият ми начин за премахване на грим е мицеларната вода . До момента съм използвала на Nivea , Mixa , Evelin , Garnier , като тази на Garnier ми е най - любима . Премахва грима много лесно включително и спирала , като не се налага да търкам 15 мин , и най-важното ,че не ми щипе на очите , както се е случвало с някои от другите води . След употреба винаги измивам лицето с вода , но тази стъпка не е задължителна . Цената е под 10 лв за 400 мл , което е една добра инвестиция . 


За фондьотена на Bourjois Healthy Mix изчетох много ревюта преди да се реша да го взема . В крайна сметка се сдобих с най-светлия цвят , който имаше в Лили - 52 Vanilla , който се оказа 1 тон по-тъмен от моята кожа , но като се прелее добре не си личи . Покритието е средно и създава един много красив сочен завършек на лицето . Не ми изкарва на показ по-сухите участъци на лицето , както се случва с много други . Най-много ми допада ефекта от него 2-3 часа след като съм го нанесла . Тогава сякаш някакси е попил в кожата и седи много естествено.
Със спиралата за обем на Essence I love Extreme беше любов от първо нанясане . Тушът е наситено черен и прави миглите да изглеждат дълги и обемни само с един пласт . Не се размазва и не се рони . Препоръчвам я . 


От палитрата на Sleek See you at midnight най-любим ми е ружа в горния ляв ъгъл . Най-често го използвам за вечерен грим , като го нанясам само на скулите . Създава един много красив загар . Опитах да уловя естествения цвят , но не се получи много добре.


 Палитрата я поръчах от онлайн магазина на Ели от MakeupButHow .





Golden rose Color Sensation ми е най-любимият от всички . Създава един много красив блясък на устните , като в същото време ги хидратира . Издържа около 2 часа на устните .
Essence XXXL longlasting lipgloss в цвят 05 и 06 от матовата серия , като въобще не изглеждат матови  . Изчезват равномерно като малко изсушават устните . 
Червилото на Essence е в много красив цвят , който аз определям като пепел от рози . Издържа 2-3 часа . Когато изчезне оставя един розов отенък на устните . 
И последното червило е на Mariza в цвят 1 , което е един страхотен nude цвят . Червилото е супер хидратиращо и на устните се усеща като балсам .
Балсама на Himalaya с какао се справя отлично с напуканите ми устни .Със сигурност пак ще го купя . 


Балсама на EOS с мента също се справя с напуканите устни , като оставя много приятно усеща не  . Балсама с кокос на Joanna за сухи места използвам предимно за кожичките около ноктите ми  . За крема от Avon говорих в предишната публикация , затова няма да се спирам подробно . Крема на M.Asam отначало въобще не ми хареса и спях да го използвам , но наскоро го преоткрих и сега не мога да спра да го ползвам . Хидратира отлично кожата на лицето ми . 


Това бяха моите любимци  . А кои са вашите любимци ? Ще се радвам да ми споделите долу в коментарите .

                                      Хубав ден , Криси

Няма коментари:

Публикуване на коментар