вторник, 5 май 2015 г.

Изхабени продукти # 4

Здравейте .
Отново ще пиша за изхабените ми продукти , тъй като тези публикации са ми любимите за четене и писане . Този път нещата са по-малко ( за половин месец ) , но от сега ще се постарая да пускам такъв тип постове всеки месец .



Започвам с душ крема на Velnea с кокос и манго. Пени се много добре и аромата му е божествен ( на плажно мляко ) . Не изсушава кожата и е без парабени . Ще го взема отново .

Шампоана на Garnier за суха и изтощена коса . След използването му косата ми е мека и не се заплита . Пак ще го купя .


Кремът на Yoghurt of Bulgaria получих от Pinks кутиите . Не се справяше с ужасно сухата кожа на ръцете ми  . В момента съм в търсене на перфектния за мен , така че няма да го купя отново. Но ако нямате толкова суха кожа , може би ще ви хареса.

Измиващия гел на Nivea почистваше много добре лицето ми без да го пресушава , но надали ще го купя пак , тъй като искам да пробвам други измивни гелове. 

Гел крема на La Roche-Posay използвах за премахване на грим . Премахва идеално фондьотен и спирала . Не щипе на очите и не изсушава кожата . Не знам дали бих купила пълния размер . 

Крема на Lierac Magnificence използва майка ми и каза , че е много доволна . Единствено цената я спира да си го купи в пълен размер . 

M.Asam Vino Gold  крем ден и нощ - отначало въобще не харесах  крема, но като се позатопли времето си паснахме идеално . Хидратираше добре кожата през целия ден . 



Парфюм Avon Our story има уникален сладникав аромат и е доста траен . Ще го купя пак .

Дезодоранта на Bourjois предпазва от изпотяване , но ми оставяше петна по дрехите , макар че би трябвало да не оставя .

Парфюм Avon Perceive Soleil мирише на цитруси и е идеален за лятото . Пак ще го купя .


Това бяха изхабените ми продукти . Надявам се да съм била полезна . 

Stay positive :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар