петък, 5 юни 2015 г.

Любими продукти май 2015


Здравейте !

След поста с празните опаковки , следва и този с любимите продукти за май .


Ружа на Алверде е с много суха консистенция и отначало въобще не ми хареса и спрях да го ползвам . Наскоро започнах да го използвам пак и взе , че ми хареса . Откакто го преоткрих  го нося всеки ден . СС крема на La Roche-Posay ми се падна от Пинкс . Страхотен е за лятото , тъй като има 30 фактор . Цветът ми пасна идеално и от както го имам го нося постоянно . Седи много естествено и не става не петна в течение на деня . Вече е на привършване и се замислям дали да не го взема в реален размер .  Сета за вежди и гела на Catrice са ми най-любимите неща . Не знам как съм живяла без тях . За спиралата на Essence съм говорила много пъти . Прави миглите дълги и наситено черни . Кремообразните сенки в цвят 35- On and on Bronze са идеален вариант когато бързам . Нанасям на целия клепач с пръсти . Издържат цял ден на клепача и не се събират във фините линии . Балсама на Nuxe ми помага с напуканите и сухи устни .



С настъпването на летните месеци вадим сандалките и показваме крачета . Аз имам много суха кожа на краката и по-точно на петите , и гледката не е приятна . Затова идва на помощ крема на Scholl . Лосиона на Yves Rocher с люляк е най-любимия ми лосион на всички времена . Аромата му не е химичен , а точно на люляк . Омекотява кожата и аромата се задържа с часове . Ако харесвате аромата на люляк , то това е вашият лосион . Озаряващия лосион от Avon оставя по кожата миниатюрни златни частички и прави изкуствен тен , но трябва много хубаво да се размаже докато попие , иначе е възможно да станете на петна . От начало има приятен аромат , но след няколко часа се променя и не е от най-хубавите миризми . Бебешкото олио използвам след епилация да омекоти и подхрани раздразнената кожа .



Това бяха моите любимци този месец . Оставете ми като коментар кои бяха вашите любимци .
Ще се радвам да разбера .


STAY POSITIVE 

Няма коментари:

Публикуване на коментар