петък, 5 юни 2015 г.

Изхабени продукти # 5

Здравейте !

Дойде ред и за поредната порция " Изхабени продукти " . В последно време се старая да не купувам нищо излишно , а да изхабя вече наличните , тъй като не искам да се застояват и да им мине срока на годност . Този път нещата са малко , но аз съм доволна , че успях да изхабя дори тях .



Кремът на Macadamia се превърна в тотален фаворит за мен . Писала съм за него в друга публикация , затова няма да се спирам подробно . 

Ще купя ли пак : Да !

Маската на Христина е пълен провал . Нищо не правеше за косата ми , дори не помагаше при разресването .

Ще купя ли пак : Не !



Шампоана измиваше добре , но нищо повече . 

Ще купя ли пак : Вероятно не .

Поредна изхабена бутилка от лака за коса . Супер достъпен като цена . 

Ще купя ли пак : Вече го направих . 




Мицеларната вода едвам я изхабих . Щипеше ми на очите . 

Ще купя ли пак : Не !

Поредното мини на Нивеа . Харесвам ги и винаги имам в чантата си . 

Ще купя ли пак : Вече го направих . 




Маската за лице не е напълно изхабена , но последния път като я използвах така ми зачерви лицето , че станах на петна . Подозирам , че й е минал скоро на годност . 

Ще купя ли пак : Може би . 

 Гелът на Алверде измива много добре лицето , като оставя кожата хидратирана , без да я пресушава . Забелязах , че като го използвам всеки ден , почти не ми излизаха пъпки . 

Ще купя ли пак : Да !



Скраба на Рефан мирише уникално . Ексфолира добре и оставя кожата хидратирана , като не е нужно после да се използва лосион или масло за тяло .  Аромата се задържа много дълго време . 

Ще купя ли пак : Да !

Интимните гелове на Avon използвам от години и никога не съм имала раздразнения от тях .  

Ще купя ли пак : Вече го направих . 



Лентите за черни точки на мен не ми махаха почти нищо . 

Ще купя ли пак : Не !

Депилиращите ленти на Дева използвам от доста време . Доволна съм .

Ще купя ли пак : Вече го направих . 



И няколко изхабени мострички . 

          Това бяха празните ми опаковки . 


Stay Positive

Няма коментари:

Публикуване на коментар