неделя, 11 октомври 2015 г.

Нови придобивки # 4

Здравейте !

Времето навън е мрачно и дъждовно , но това няма да ми попречи да ви покажа новите си придобивки .


Въпреки че имам над 5 душ гела , нямаше как да устоя на аромата на този .
Oriental sanctuary мирише много приятно , а и бутилката от 400 мл беше на супер достъпна цена , и просто не се сдържах .

Лосион за тяло Avon Attraction . Подарък от майка ми . Вече успях да го пробвам и ми хареса . Аромата е силен и трае супер дълго време на кожата . Относно хидратацията за сега е ок , но в по-студените дни , ще ми трябва нещо по-хидратиращо.

Gold touch parfum . Това са имитации на скъпи парфюми , които са супер достъпни като цена , но като качество са много по-добри от някои парфюми от високия клас . Специално тези са на Guerlain - La Petite Robe Noir и Beyonce - Heat . 


Essence the gel nail polish top coat и base coat . Издирвах ги много време и накрая ги поръчах от интернет . Не напразно всички ги хвалят . Страхотни са .

Palmer's intensive relief facial moisturizer . Моят нов любим крем за студените дни . Лицето ми става мекичко като бебешко дупенце . Ползвам го сутрин и вечер .

Avon Refreshng gel cleanser . Има много свеж и приятен аромат на мента . Не знам как ще ми се отрази на кожата , т.к. не съм го пробвала още.

Avon Anew Vitale gel cleanser  . Измива и почиства добре , но до такава степен изсушава кожата , че почва да се бели . Вероятно ще се хареса повече на момичета с мазна кожа.

Avon Big and False lash mascara . Ами честно казано на моите мигли не дава този резултат , който обещава .

Essence All about matt ! . Това ми е втора опаковка  и ще продължавам да я купувам .

Far Away . Купих го от китайски магазин , но аромата е точно на оригиналния Far Away от Avon . Като трайност , разбира се е не е толкова добър , но за цената си от 5 лв не мога да искам повече .




STAY POSITIVE




Няма коментари:

Публикуване на коментар