петък, 23 октомври 2015 г.

Pinks Beauty Box октомври 2015

Здравейте !


Предния месец не ви показах кутията, т.к. беше много слаба кутия и общо взето не беше интересна. За сметка на това кутията за октомври ме изненада много приятно и всички продукти ще ми влязат в употреба.



1. Христина тоалетни трици за лице с кайсиеви костилки - 200мл 4 лв промоционална цена до края на 2015г.
Точно мислих да ги поръчвам от сайта на марката, но добре че съм изчакала. Вече ги пробвах и съм много доволна .


2. Христина масажно масло за тяло лавандула - 50мл  4лв


 3. Термална вода Avene - 50мл 7,80лв
Термалната вода има множество приложения. Днес я пробвах за фиксиране на грима и съм много доволна от резултата.


4. Avene лек хидратант за перфектен тен SPF30 - 1мл
Много се надявам цвета да ми пасне. 


5. Шампоан и балсам Matrix Total Results Color Obsessed 2х10мл
На мен ми се е паднал варианта за боядисана коса, но това не пречи да ги пробвам.


6. Sweet Secret Масло за тяло Шоколад и Шам фъстък - 7мл


7. M.Asam Clear Skin 24h крем за проблемна кожа - 2мл
Тази мостричка май се е падала и преди.


8. Тоалетна вода Michael Kors 24K Brilliant Gold - 1,5мл
Аромата много ми напомня на парфюма на  Avon Today Tomorrow Always в квадратната бутилка.


9. Подарък - талон за безплатна СПА процедура за лице


Това бяха всички продукти в кутията. Надявам се и следващата да е толкова добра . 


STAY POSITIVE

Няма коментари:

Публикуване на коментар