понеделник, 2 ноември 2015 г.

Грижа за лицето

Здравейте :)



Преди време ви показах продуктите, с които се грижа за косата си ..... и днес реших са покажа тези за лицето.
До скоро кожата ми беше суха, но в последно време Т зоната започна да ми се омазнява доста, особено когато съм с фон дьо тен ( дори матиращата пудра на Essence не се справя толкова добре както преди ) и с много черни точки на носа, и постоянно излизащи пъпки .В момента я определям като комбинирана и склонна към несъвършенства. И след това дълго и скучно отклонение да преминем към същинската част.


Почистващия гел на Avon от серията Anew Vitale 
Ползвам сутрин и вечер заедно с падчето от Avon на почистено лице. Почиства добре лицето, като оставя кожата свежа и мека. Понякога го ползвам с четката за лице от Джъмбо, като с нея резултата е още по-добър.

Garnier Pure Active 3 in 1
Този продукт всъщност е 3 в 1 : измивен гел, маска, ексфолиант
Използвам го под душа 2-3 пъти седмично, като го оставям да престои докато си измия тялото и след това го измивам с масажни движения. След него кожата ми е освежена, което се дължи на това, че в състава има ментол.

Тоалетни трици с костилки от кайсия Христина
Най-най-любимия ми скраб за лице. На мен ми мирише на бебешко пюре и чак ми идва да го изям хахах . Използвам по същия начин като Garnier Pure Active като наблягам повече на масажирането на лицето. След него кожата ми е почистена идеално и хидратирана, дори няма нужда от крем след това .


Palmer's Intensive Relief
Крема има малко странен аромат ( на нещо старо ) , който може да не се хареса на всички. Аз вече свикнах и не ми прави впечатление. За него разбрах от Снежи, линк към блога и тук .
Кремът е предназначен за суха и чувствителна кожа. Ползвам го като дневен и нощен и дори като основа под фнд. Сутрин като стана кожата ми не е мазна, както се случва с много други кремове. Препоръчвам, ако си търсите хубав крем на добра цена.

Околоочен крем Билка
Това е първият ми опит с подобен продукт, тъй като не съм имала нужда до сега да използвам околоочен крем. Този ми се падна от една от Pinks кутиите. Използвам го от както го имам, но ефект не съм видяла. Имам фини линийки под очите, което е малко странно, предвид че съм на 21, но този крем въобще не помага. Не че съм имала и такива очаквания де. Използвам го само и само да не го изхвърлям, но е толкова икономичен, че дори не съм стигнала половината на тубичката. След като го изхабя мисля да погледна тези на Alverde.

Термална вода Avene 
Има ли някой, който не е чувам за нея и не я е ползвал. Е , аз съм чувала много за нея, но не съм имала досег до нея. А и всички тези хвалби по нея ми се струваха супер пресилени. Вода като вода, какво толкова виждат в нея ????? Добре, че беше последната кутия на Pinks, та да ми отвори очите за нея. Пръскам си лицето винаги, след като съм го почистила, изчаквам да попие и след това нанасям крем. Пръскам винаги след като се гримирам и сложа матиращ пудра, за да намаля пудрения ефект и грима ми да се задържи по-дълго време. Може да се използва за успокояване на кожата след епилация, бръснене и т.н. Общо взето универсален продукт, без който мисля да не оставам за напред.

Biotrade Acne Out Active Creme
Това мини приятелче ми е верен спътник в борбата с пъпките, който последно време ми излизат една след друга и са огромни. Използвам го само на пъпката, т.к. е много агресивен и ако се нанесе на цялото лице изсушава кожата ( грешка, която допуснах няколко пъти ) . Нанасям го поне 2-3 пъти на ден в/у пъпките и след ден два те почват да завяхват и не оставят белези след това. Тази мостричка е почти празна и скоро трябва да се запася с по-голямата опаковка.


Почистваща маска за лице с минерали от Мъртво море 
Любимата ми маска, която признавам си използвам само заради цвета и аромата, т.к. доста ме мързи да си правя маски, но тази я ползвам с удоволствие. Почиства кожата от излищния себум, натрупал се през деня, но не съм забелязала да има ефект в/у черните точки. Въпреки това продължавам да я използвам.

Пилинг маска за лице с хума
Използвам я когато имам появили се пъпки, за да ускори тяхното завяхване, което не съм сигурна дали прави , но така или иначе трябва да я изхабя преди срока на годност.

Хидратираща маска с алое Apivita
Маската спечелих от съвместната игра на Теди, линк към блога и тук и Apivita. Имах възможността да избирам от няколко варианта и тогава избрах хидратиращата. От скоро започнах да я използвам по активно и засега нямам конкретни впечатления.



Това са всички продукти, които използвам в момента в грижата за лицето си. Ако имате въпроси относно някой продукт, ще се радвам да ми споделите в коментарите.

Stay Positive

Няма коментари:

Публикуване на коментар