понеделник, 23 ноември 2015 г.

La Roche-Posay EFFACLAR Почистващ измиващ гел & EFFACLAR DUO + Коригираща грижа против несъвършенства

Преди известно време с страницата на La Roche-Posay Bulgaria в фб имаше клуб, към който можеш да се присъединиш и да участваш в тестването на продуктите им. Преди около седмица аз получих своите продукти и започнах да ги тествам.


Комплекта съдържа :

EFFACLAR Почистващ измиващ гел за мазна и чувствителна кожа - 7 сашета
EFFACLAR DUO + Коригираща грижа против несъвършенства. За отпушване на порите и борба с появата на белези - 7 сашета



EFFACLAR Почистващ измиващ гел за мазна и чувствителна кожа
- не съдържа сапун, алкохол, оцветители, парабени, pH 5,5

Моето мнение :

Измиващия гел ползвам сутрин и вечер. Консистенцията е прозрачен гел, с много приятен и свеж аромат, който като се нанесе на кожата прави една деликатна пяна и почиства много добре лицето. След него кожата е мека и подхранена. Не ми се омазнява повече. 

тук са само част от мострите,т.к. другите съм ги изхабила

EFFACLAR DUO + Коригираща грижа против несъвършенства. За отпушване на порите и борба с появата на белези
- помага за предотвратяване появата на остатъчни цветни белези след несъвършенства 
( червени и кафяви петна )
- намалява възпалителните и невъзпалителните лезии 
- регулира себумната секреция 
- отпушва порите и хидратира кожата

Моето мнение : 

Крема съща използвам сутрин и вечер след като съм почистила лицето с гела. Консистенцията е белезникава на цвят и аромата е същия като на гела . Разнася се много лесно на кожата. Попива за секунди. За сега не виждам ефект в/у белезите от пъпки и тяхната поява, но черните точки намалиха размера си. Използвам го и като основа за грим и там върши перфектна работа като удължава траиността на грима ми значително . 

Обобщение : 

И двата продукта ми харесват страшно много и се отразяват отлично на моята кожа. Препоръчвам ги с две ръце. Със сигурност ще си ги купя в пълен размер. 

* Продуктите са ми предоставени за тест от марката, но мнението си е изцяло мое.

Няма коментари:

Публикуване на коментар