вторник, 10 ноември 2015 г.

Изхабени продукти # 9

Този пост трябваше да види бял свят още в началото на месеца, но снимките, които бях направила не ми харесаха и трябваше за ги заснема наново.


Снимките отново не ми харесват, но изхвърлих опаковките вече . 


Afrodita скраб за тяло с шоколад и зелено кафе
Първо нито като аромат ми хареса, нито като действие. Частичките са много мънички и не ексфолират добре. Аз харесвам скрабовете ми да са с едри частички. Поради тази причина няма да си го купя отново.

Душ гел All Nature с лавандула и бадемово олио
Аромата на лавандула се усеща много силно и приятно. Прави обилна пяна и измива добре без да пресушава кожата. 

Лосион за тяло Aldo Vandini с джинджифил и тамаринд
Приятелка ми го даде за проба. Мирише уникално и аромата се задържа с часове. Прави кожата мека и гладка. Определено при следващото посещение с Лили ще се сдобия с него.

Лосион за тяло Femme на Avon
Отначало много ми харесваше, но накрая аромата се промени. Подходящ е за лятото, т.к. има супер лека консистенция и попива мигновенно.


Почитващ гел Avon Anew Vitale
За него писах в предишната публикация тук

Скраб за лице с кайсия Beauty Formulas 
По принцип исках да взема този на Alverde , но съм взела този погрешка. Изхабих го, но не ми хареса. Другия път ще взема на Alverde.

Почистващ лосион Acne Out на Biotrade
Главно го използва сестра ми, като аз го ползвах само когато имам някоя пъпка. Помага за по-бързото завяхване, но в/у черните точки ефект не видях.


Спирала I love extreme на Essence
Вероятно няма някой от вас, който да не е чувал за нея. Невероятна спирала, която ще купувам отново и отново.

Тоалетна вода Roxanne W21
Имитация на Addict / Christian Dior. Изключително траен и сладникав аромат. Определено пак ще го купя. 

Дезодорант с краставица Dove
Предпазва от изпотяване и има свеж аромат, но ми оставя бели следи, но само заради аромата бих го купила отново.


Шампоан Macadamia
Любимият ми шампоан ever. Прави косата мека, гладка, блестяща и жива. А в комбинация с маската от същата серия прави чудеса със сухата ми коса. Също така и аромата се задържа до 2 дни в косата. Силно препоръчвам на хора със суха и изтощена коса.

Сух шампоан Balea Trend it up
Сухия шампоан купих от чисто любопитство, но го използвах толкова рядко, т.к. както може би вече знаете моята коса е много суха и се омазнява много рядко. Дефакто такъв тип продукт не ми е нужен и предпочитам да си измия косата вместо да слагам сух шампоан.

Олио за тяло, лице и коса Lierac
Пробвах го веднъж на лицето и косата, но не ми хареса за там. Като олио за тяло се справи чудесно. Ароматизира кожата много приятно на цитруси и я направи мека и гладка. Но предвид цената му вероятно няма да го купя в пълен размер.



Хидратираща маска с макадамия Oriflame
Пробвах я само 1 път и съм я забутала в шкафа . Наскоро я намерих, но я изхвърлям, т.к. седи отворена дълго време. 

STAY POSITIVE

Няма коментари:

Публикуване на коментар