четвъртък, 7 април 2016 г.

Pinks Beauty Box март 2016

Здравейте !


Кутията този месец доста закъсня и я получих в края на март. Темата е Среща с пролетта и съдържа 3 пълноразмерни продукта.



Aura Glorious Cheeks хайлайтър - оригинален размер 5гр. - 6,25лв
- цветът, който ми се е паднал е 219 Golden Cheeks и е един много красив златист цвят. Когато го изпробвам на скулите ще споделя повече за него.


Beauty Formulas крем за ръце - оригинален размер 100мл - 3,90лв
- честно да си призная пробвах го 1 път и не останах очарована. Крема е предназначен за много суха кожа, но въобще не успя да хидратира кожата на ръцете.


INCOCO сух лак за нокти - оригинален размер 16 ивици
- не знам дали е само при мен, но тези белите за 16 броя в опаковката, а тези за френски са 8 броя. Все още не съм ги пробвала, т.к. в момента ноктите ми са в ужасно състояние.


Avene Hydrance Optimale лек хидратиращ крем без цвят - 2мл
Avene мицеларен лосион - 25мл
Avene Reflexe Solaire SPF 50+ - 2мл


Доволни ли сте от кутията ?



*** Харесайте facebook страницата на блога тук и ме последвайте в инстаграм тук . 

3 коментара:

  1. Нещо е постничка тази кутия или се лъжа? То си е доста субективно, но аз съм с това впечатление. Хм.

    Миша (caramelbearblog.com)

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване