сряда, 27 април 2016 г.

Pinks Beauty Box април 2016

Здравейте !


Както и предния месец, кутията отново закъсня и дойде почти в края на месеца. За това бързам да ви покажа какво се криеше вътре. На пръв поглед кутията е супер лекичка и празна. 


Съдържа само 1 пълноразмерен продукт. 


Leocrema универсален подхранващ крем - оригинален размер 50мл - 2,10лв
- крема е доста тежък и като аромат много се доближава до крем Нивеа, дори бих казала че е същия. Вероятно ще го използвам само за ръцете.


Clinique High Impact Mascara спирала за мигли - 3,5мл
- това беше разкритият продукт от кутията. Спиралата обещава дълги, плътни и извити мигли, което аз не видях. На моите мигли дава малко цвят и до там... нито ми ги прави да изглеждат по дълги, нито им придава обем. За мен това е една обикновена спирала за ежедневието, когато почти не нося грим. 


Bioten SKINNERGY крем за лице - 3х2мл
- крема е предназначен за суха кожа и има SPF 15 и мисля че ще ми хареса, т.к. в момента на места кожата ми е доста суха. 


A-Derma Protect слънцезащитна грижа - 5мл
- в предишната кутия имаше същият продукт на друга марка, което според мен е супер нелогично... 


A-Derma Sensifluid мицеларно мляко - 20мл
- същата работа като с горния продукт. И не знам защо го водят мляко като това си е чиста мицеларна вода. 


Ducray Extra-Doux дермо-протективен шампоан - 10мл
- в момента имам проблеми със сух и сърбящ скалп и се надявам да ми хареса и да си купя пълноразмерния продукт.


English Soap Company сапун - 20гр
- не знам точно с какъв аромат ми се е паднало, но на мен ми мирише на канела. По принцип не използвам сапуни, но ще му дам шанс само заради аромата. 


Според мен е доста слаба кутия. Надявам се следващия месец да ни изненадат приятно ! 

*** Харесайте facebook страницата на блога тук и ме последвайте в инстаграм тук 

3 коментара:

  1. При мен крема на Биотен не подейства, а даже навреди.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен ми се отрази страхотно.И дори мисля да си взема пълния размер :)

      Изтриване
    2. На мен ми се отрази страхотно.И дори мисля да си взема пълния размер :)

      Изтриване