вторник, 31 май 2016 г.

Pinks Beauty Box май 2016

Здравейте !



Преди малко си взех кутията на Pinks Beauty Box.
Темата този месец е Best Sellers Vol.2 и определено мога да кажа, че кутията е повече от страхотна.



Кутията е доста тежка в сравнение с предишните и няма нито една мостра ( ураа )



Phytoelixir интензивен подхранващ шампоан за много суха коса - 50 мл 
- това беше разкрития продукт този месец. Шампоана е предназначен за много суха коса, точно каквато е моята. Аромата е много приятен и тези 50 мл ще ми стигнат да добия представа дали ми харесва или не.


Cottage душ-крем La Gulmauve - оригинален размер 250мл : 5,90лв
На мен ми се е паднал с аромат на бонбони и ухае невероятно. Точно ми привършват запасите от душ-гелове и този ми идва точно на време. А и никога не е излишен още един душ-гел.



Eau Thermale Avene спрей с термална вода - оригинален размер 50мл : 8,20лв
Не веднъж съм казвала колко харесвам термалните води. Тази идва точно на време за горещите дни. Използвам я за освежаване на лицето и като фиксиращ спрей за грим.

Avene Couvrance спирала за чувствителни очи - 3мл
Много се радвам, че ми се е паднала черната версия на спиралата. Това е продукт, който никога не е излишен, а и малката опаковка е достатъчна да преценя дали ми харесва или не.


Farmona масло за тяло - оригинален размер 225мл : 11лв.
На мен ми се е паднало маслото за тяло от серията Let's Celebrate с аромат на Sunrise. Честно казано на мен ми мирише на бисквитки. Консистенцията е гъста, но при допир с кожата се разтапя и се маже като масло. 


Този месец съм предоволна от кутията и всички продукти ще ми влязат в употреба. Радвам се, че ги няма така омразните на всички сашета и мострички. Определено това е най-добрата им кутия за последните няколко месеца ! 

 ** Харесайте facebook страницата на блога тук и ме последвайте в инстаграм тук 

Няма коментари:

Публикуване на коментар