вторник, 31 май 2016 г.

Поръчка от Zoya.bg

Здравейте ! 

От доста време насам Кокосовото масло е неизменна част от арсенала ми. Използвам го главно за косата. Разтапям около 2 супени лъжици в микровълнова и с памучен тампон втривам в корените на косата и останалото количество намазвам краищата. Връзвам косата на кок и стоя така колкото време имам на разположение. Понякога ми се е случвало и да преспя така. След тази разкошна маска косата е мека и лъскава както никога. Изключително подходящо е за хора със суха и хвърчаща коса. 

Много често ми се е случвало да махам грима си с кокосово масло. Вземам малко количество и го загрявам между пръстите си, след което с масажни движения премахвам грима си. Справя се добре и с премахването на спирала, но след това ми се замъгляват очите и на мен този ефект не ми харесва. След това задължително измивам лицето с гел, т.к. остава мазен филм на кожата. 

Използвам го и за сухите участъци по тялото като колена и лакти, и там се справя отлично в омекотяване на кожата.

Напоследък открих още едно приложение на кокосовото масло и то е да си правя домашен серум за подхранване на мигли и вежди . Естествено рецептата за него не е моя, а е от интернет. Използвам серума около месец и все още не мога да кажа дали има резултат, но ще ви държа в течение. 

Охх колко се отплеснах... Та мисълта ми беше, че маслото което имам в момента е към своя край, и това ме подтикна да направя поръчка от Zoya.bg . 



За първи път правя поръчка от сайта и съм възхитена, колко добре са опаковани продуктите.


Продукта, заради който направих поръчката е очевидно Кокосово масло. 
Колебаех се между 2 вида, но с крайна сметка избрах това.
Количеството е 200мл, а цената е 10,15лв.
Линк към продукта тук


Другият продукт на който се спрях е Какаово масло.
Мисля да го използвам лятото за по-бързо придобиване на тен, освен ако не му намеря и друго приложение.
Количеството е 150мл , а цената е 10,95лв.
Линк към продукта тук


 И последния продукт е Ментова вода.
Ще я използвам за освежаване на лицето в горещите дни.
Количеството е 100мл, а цената е 3,75лв.
Линк към продукта тук


Като комплимент от сайта са ми изпратили това чайче, което ще пробвам още утре и се надявам да ми хареса.


Доволна съм от бързата доставка и старателно опакованите продукти. Определено това няма да е единствена ми поръчка от сайта.
* Набелязала съм си няколко масла за лице и в най-скоро време ще направя следващата си поръчка.



** Харесайте facebook страницата на блога тук и ме последвайте в инстаграм тук 

1 коментар:

  1. Никога не съм поръчвала от сайта, но ми прави добро впечатление, че се стараят с опаковките. Ще чакам мнение за ментовата вода :)

    ОтговорИзтриване