събота, 4 юни 2016 г.

Нови придобивки # 8

Здравейте !

От около 3 ,месеца не съм пускала подобен пост, но просто избягвах да си купувам каквото и да било, просто защото не искам да трупам козметика ( да вече ставам банална :Д ). Е, разбира се нямаше как да пропусна някой продукти... 


Сух шампоан Batiste Floral Blush
Както и преди съм казвала не съм особено голям привърженик на сухите шампоани и когато косата ми не е в най-добрата си форма предпочитам да я измия. Но има и някои екстремни ситуации, в които просто нямам друг вариант освен сух шампоан. Взех този заради аромата. Мирише свежо и ми харесва. 

Шампоан Macadamia Oil и Argan oil of Morocco, масло за коса Argan oil of Moroco
Тези продукти поръчах от фейсбук. Бяха на много изгодна цена 500мл за 9лв ( шампоани ) и маслото за коса е 100мл за 12лв. Шампоаните не съм ги пробвала все още и не мога да ви кажа дали ми харесват, но маслото ми хареса. Консистенцията е по-рядка, не точно на олио, а някак по-водниста. Няма цвят. Долавям леко сладникав аромат. Прилича много на сухо олио. Не омазнява и не сплесква косата. 


Интимен гел Avon Simply delicate 
Точно този вариант ми е най-любим. Мирише свежо и не ми причинява раздразнени. Купувам го постоянно.

Ексфолиант за крака Avon Foot works 
Частичките са прекалено ситни и въобще не вършат никаква работа. Освен аромата на шоколад и нар, нищо друго не ми харесва в този продукт.

Стик против изпотяване Dove Go fresh 
Много харесвам продуктите на Dove с краставица. Аромата е много свеж и се усеща през целия ден. В по-горещо време обаче не успява да ме предпази от изпотяване, но за сметка на това предпазва от лоша миризма. И да, оставя бели петна по дрехите. Другия път мисля да пробвам стик варианта.


Депилиращи ленти за бикини зоната Silkia 
Тези ленти са най-отвратителните, който съм ползвала. Не стига че не скубят почни нищо, а направо ми съдраха кожата ( 1 седмица кожата ми беше станала в пъпки и червена ) . Пълен боклук.


Парфюмен спрей Rare Pearls и Luck 
Много харесвам и двата аромата. за нула време преполових бутилките... но просто са страхотни .

Спрей за тяло Bershka Sunshine vibes
Идеалния спрей за лятото. Аромата е леко сладникав и много ми допада.

Парфюм Today Tomorrow Awlays IN LOVE 
Този парфюм е УНИКАЛЕН !!!! Още от първото помирисване се влюбих в него. Перфектен е за летните дни.


Масло за тяло с какаово масло
Това ми е втора опаковка от него. За сега няма да го отварям, т.к. ще ми дойде малко тежко в това време, но беше на промоция и нямаше как да пропусна.

Фиксиращ спрей за грим 
Спрея се води 2 в 1, т.е. фиксиращ и подготвящ. Пробвах го и по двата начина и определено си върши работа. Грима ми не беше мръднал цели 8 часа, а навън беше 28 градуса. Дори Т зоната не беше се омазнила. Определено продукт, който не съжалявам, че купих.

Гел за вежди Essence Make me brow
Издирвам гела от както се появи на нашия пазар, но все не намирам тъмния цвят и накрая просто се примирих, че няма да го открия и си взех светлия. Четката е малка и удобна ( в сравнения с тази на Catrice ).Само с няколко движения успявам да си въведа веждите в ред. Дори забелязвам, че след като гела изсъхне и става една идея по-тъмен и се слива перфектно с веждите ми.


Червило Golden Rose Vision 135 
От много време си търся оранжево червило, което обаче да ми отива, и мисля че го открих. Цвета е точно това, което търсих. Нанася се като масло и стои на устните с часове. При следващото ми посещение в Лили ще се огледам и за други цветове.




Саксия от Джъмбо
Да, знам че предназначението и е друго, но кой ли го интересува. Перфектна е за четките, които използвам ежедневно. Имаше и други цветове, но бялото си е класика, както се казва :Д Плюс това струваше само 0,99лв.


Следват подаръците, за които ви споменах в инстаграм 

Успокояващ спрей за чувствителна кожа La Roche-Posay Serozinc 
Маска с бразилска глина за стягане на кожата Missha Natural color clay mask
Крем за ръце Skin Food 
Маска ToniMoly Tomatox Magic Massage Pack


Палитра сенки за очи Avon Mocha Late 






За някой от продуктите обмислям да направя подробно ревю ! 


*** Харесайте facebook страницата на блога тук и ме последвайте в инстаграм тук . 

Няма коментари:

Публикуване на коментар