вторник, 7 юни 2016 г.

AVON TRUE COLOUR EYESHADOW QUAD - Mocha latte

Здравейте !

Рядко слагам сенки за очи, но от както имам тази палитра, това се промени.


True colour eyeshadow quad  в цвят Mocha latte съдържа 4 цвята, 2 от които са матови ( 2 и 4 ) и 2 перлени ( 1 и 3 )


Цветовете са меки и лесно се работи с тях. Пигментирани са ( суочовете са без база ).и страшно издръжливи.

Номер е много светло бежево с блестящи частички. Използвам го главно във вътрешния ъгъл на окото и под веждата. Понякога дори и на целия клепач. Стои много нежно. Номер е изцяло матов тоуп  ( много ми прилича на единичката на Essence I love tauping ) , но една идея по- тъмен. Използвам го в сгъвката на окото. Номер  е бронзово с блестящи частички. Номер 4 е матово кафяво , което според мен може да се използва и за вежди. Най-често го поставям в края на окото за потъмняване на грима.

С базата на Avon сенките ми издържат повече от 8 часа без никакви поражения.

Това за мен е перфектната четворка за семпъл и неутрален грим. В настоящата брошура са пуснали 2 нови нюанса и много се чудя дали да не си поръчам. А, вие какво мислите ?

*** Харесайте facebook страницата на блога тук и ме последвайте в инстаграм тук 

Няма коментари:

Публикуване на коментар